Ehh...ciężki mi to pisanie tu idzie...

Zawsze sobie zakładałam, że będę wpisy robiła regularnie, tymczasem wychodzi na to, że wpis powstaje, owszem regularnie, ale co kilka miesięcy. BŁĄD. ZDECYDOWANIE ZA RZADKO!!! Muszę się jakoś spiąć w sobie i coś z tym zrobić. W sumie to najlepszym rozwiązaniem byłoby porzucić wszystkie inne moje strony i poświęcić się tylko tej...ale nie mogę tak zrobić bo jest kilka miejsc, które darzę niesamowitą sympatią, i do których mam słabość.
1. http://lovely-photo.flog.pl - tu jestem od kilku lat (z przerwami - choć teraz niezmiennie od niemal 2 lat - SUKCES!)
2. http://www.profifora.pl - to stronka tylko dla wtajemniczonych, jeśli ktoś kojarzy taki portal GG - MOJA GENERACJA - to najprościej rzecz ujmując jest to takie przedłużenie tamtego portalu. Muszę przyznać, że właśnie posiadanie profilu na MOJEJ GENERACJI przekonało mnie do pisania, okazało się, że pisanie łatwo mi przychodzi, a ludzie lubią to czytać...i wtedy właśnie miałam tylko tamto jedno miejsce, któremu doszczętnie się poświęciłam, poznałam cudowne osoby, nawiązały się między niektórymi naprawdę wspaniałe przyjacielskie relacje - ja m.in też tam poznałam kilka fantastycznych osób, z którymi mam kontakt do dzisiaj. A więc z sentymentu i z obecności tam kilku fajnych ludzików nie mogę tak zupełnie przestać tam zaglądać.
3. FACEBOOK - trzeba wiedzieć co się dzieje w świecie ;) ;)
Mam jeszcze kilka innych stron (cała reszta opiera się głównie o fotografie) jest kilka zagranicznych fotograficznych portali, ale mogę się bez nich obejść. Czasem zajrzę, coś wrzucę, skomentuję kilka zdjęć itd,itp więc ich nie będę tu wymieniać
Więc wyszło na to, że stron ważnych jest aż 3. To wcale nie tyle by nie móc się poświęcić temu miejscu i w końcu pouzupełniać zaległości. Nie będę wspominała ile tego jest tylko może zabiorę się za te zaległości.
...ale teraz piję drugą poranną kawę (żeby się obudzić - zawsze się budzę po 2-ch filiżankach kawy!)
Wczoraj zrobiłam zakupy w TESCO ONLINE - pierwszy raz, z dostawą do domu, jestem ciekawa jak to wszystko będzie wyglądało...podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami ;)
W związku z tym, że dzisiejszy wpis jest na nijaki temat...tylko się tłumaczę, i tłumaczę...dodam zdjęcia, może dzisiaj MOTYLI?? Mój ulubiony motyw na zdjęciu :)








Wszystkie powyższe zdjęcia zostały zrobione w tym roku, częściowo dzięki pierścieniom pośrednim, które przybliżają obiektyw do wybranego przez nas obiektu.
Miłego dnia wszystkim życzę :)

Dla tych, którym podobają się moje zdjęcia to link do mojego FUN PAGE'a
So if You like it  click LIKE :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Poranny spacer...

Rumiankowo - chabrowa sesja cz. I

Milion myśli na minutę czyli w poszukiwaniu inspiracji...